Obecnie jestem na etapie, kształtowania i budowania swojej marki, dlatego moja oferta, może jeszcze nie przekonywać klientów. Uważam jednak, że dobrze prosperuje moje przygotowanie, nawet w pierwszym miesiącu rozchodziły się jak ciepłe bułeczki, popularne jednak trudno dostępne, multikody do katalogów. Pewnie, znajdą się tacy, którzy dostrzegą, że cena jest nieatrakcyjna, albo oferta nie jest skierowana do klientów indywidualnych, jednak ja się takimi opiniami, nie mam czasu przejmować. Bardzo dobrze zdaje sobie sprawę, jak prowadzić taki biznes, choć nie uważam siebie, za żadnego alfa czy omegę, wręcz przeciwnie staram się bardzo powoli stawiać swoje kroki, niezależnie od konsekwencji, wyciągam także dość szybko odpowiednie wnioski. Czy zakładam większe działanie przy obecnej sytuacji? Trudno powiedzieć, chyba raczej się wstrzymam, ewentualnie będę wykonywał bardzo przemyślane posunięcia, jednak o tym jeszcze nie czas, by tak namiętnie myśleć. Każdy z nas ma jakieś tam plany do realizacji, jeśli uważa inaczej, to kłamie, lub nie chce ich zdradzać.