Odpowiednie reklamowanie produktu niejednokrotnie przekłada się nawet na wielokrotnie większą sprzedać, więc firmy, które nie planują reklamy szkodzą sobie w dużo większym stopniu niż im się wydaje.
Czasami wynika to z tego, że nikt nie zna siły i wartości reklamy, natomiast w wielu przypadkach sytuacja jest o tyle gorsza, że chociaż właściciele i osoby zarządzające firmą znają potęgę reklamy, to jednocześnie źle podchodzą do niej w praktyce i wydają pieniądze na działania, które nie przekładają się na efekty. W takich sytuacjach jedyną rzeczą, jaką można robić jest zadbanie o to, aby o swoim produkcie lub usłudze napisały największe media, a szczególnie popularne portale internetowe. Tego typu reklama jest dość tania, szczególnie jeżeli porówna się ją z reklamą telewizyjną, a jednocześnie niezwykle skuteczna i można dotrzeć do naprawdę wielu osób. Po informacje na temat poszczególnych cen trzeba jednak kontaktować się z osobami zarządzającymi reklamą bezpośrednio, ale zawsze warto pytać o rabaty.